Wednesday, October 26, 2016

Buitelandse Valuta Handel - Binne View

Lae FX Volatiliteit Ideaal vir Price Action Models 2014/08/13 17:16:24 deur Chris Lori , CTA Waarom al die bohaai oor lae wisselvalligheid ? Waardevolle lesse uit die dae van my jeug af 2013/08/29 14:32:18 deur Chris Lori , CTA Die ontwikkeling van 'n handelaar . Internaliseer ervarings - jou mededingende voordeel 2012/08/20 20:54:14 deur Chris Lori Trading is 'n lewenswyse wat ons bestaan kan versadig . Ons leef die hele beslag mark andour posisies . Oral waar ek gaan , ek het betrekking my waarnemings , ervarings en insigte aan my tradinglife . Jaar van handel ervaring te ontwikkel 'n aanvoeling , 'n insig in prosesse , besluitneming , menslike gedrag , patroonherkenning , emosionele bestuurders en nog baie meer. Die waarde van anexperience lê agter wat gesien . Die stigting van die wysheid lê binne die internalisering VAN DIE diepgaande elemente van die exper .


No comments:

Post a Comment